Najbardziej fantastyczna cześć Alp - Dolomity.

    Dolomity, leżą we włoskiej części Alp Wschodnich, w regionach Trydent - Górna Adyga i Wenecja Euganejska. Dolomity, to góry niezwykłe, rozległe i piękne. Zostały w 2009 roku uznane przez UNESCO za światowe dziedzictwo przyrody.
Nasz cel podróży, to Tre Cime. Górska szosa prawie doprowadziła nas do ich podnóża. Niestety w aucie jechałam z zamkniętymi oczami i prawie na bezdechu. Kręta szosa i ostro w górę doprowadziły mnie prawie do zawału . Doszłam do siebie dopiero w schronisku Auronzo. Dopiero mocna kawa postawiła mnie na nogi i pozwoliła ruszyć na szlak. Pogoda trochę nam nie dopisała, bo było pochmurnie i padało ale dla nas, to żadna przeszkoda .
Uwierzcie mi,  nie da się w kilku zdaniach wyrazić tego co przeżyłam na szlaku. Nie jestem w stanie opisać piękna i majestatyzmu tych gór. To trzeba po prostu  przeżyć.  Widoki zapierają dech w piersiach.
Zapraszam Was na spacer w chmurach . Spacer na wysokości 2430 m n.p.m.











































Do miłego!

Popularne posty