Witajcie.

    Tak...długo tutaj mnie nie było. Trudno teraz cokolwiek napisać, bo nie wiem tak naprawdę od czego zacząć? 

Może od tego, co robiłam przez ten długi czas nieobecności na blogu?

Otóż, odpowiedź jest bardzo prosta. Żyłam: studiami, pracą zawodową, życiem osobistym i rodzinnym...po prostu na głowie miałam tyle, że na blog nie miałam już czasu. Teraz poukładałam sobie wszystko w miarę możliwości, ukończyłam studia (przerwane wieki temu) spełniając tym samym jedno ze swoich największych marzeń, zmieniłam pracę, ożeniłam starszego syna a w marcu zostanę babcią :) 

Zmiany, zmiany, zmiany…

Teraz mam więcej czasu dla siebie, dla swoich pasji i zainteresowań. Zatęskniłam za blogiem i jego klimatami dlatego postanowiłam reaktywować jego prowadzenie.

Co mi z tego wyjdzie? Nie wiem. Chciałabym aby wyszło jak najlepiej. 

Czas pokaże. 




Pozdrawiam i zapraszam :) 


Popularne posty