Zielono mi ;)

Uwielbiam gdy zaczyna robić się wiosennie. Kocham MAJ! Ten zapach wiosny w powietrzu, zapach bzu, słońce, to wszystko sprawia, że człowiekowi robi się raźniej na duszy :)  Pomaleńku zakładam mój mini ogródek, sprzątam balkon, planuję co i gdzie umieścić na nim. Na razie mam  kilka zielonych roślin, niedługo będzie ich więcej i zdecydowanie bardziej kolorowych. Ostatnio temperatura powietrza pozwalała na przesiadywanie na tarasiku z kubkiem porannej kawy bądź lampką czerwonego wina (to już wersja wieczorna).


W moim mini warzywniku  zagościła  sałata. Jak na razie jest jej tutaj bardzo dobrze ;))










 Ostatnio upiekłam ciasto z truskawką, dorzuciłam jeszcze odrobinę rabarbaru. Wyszło znakomite!




 Pelargonia... Jest to jedna z moich ulubionych roślin. Jej piękne kwiaty zdobiły parapet w domu mojej babci. Ja zdecydowanie wybieram te o białych kwiatach.


Na tym białym, cudnym akcencie kończę, życząc Wam spokojnej nocki. Dobranoc..


Popularne posty