Zapowiedź

Wpadam dosłownie na chwilkę, żeby powiedzieć, że żyję bo strasznie zaniedbałam mój blog ale to z uwagi na zmiany jakie zachodzą wokół mnie, wokół mojego świata. Nadrobię zaległości ale to jeszcze chwilkę potrwa. Muszę skupić uwagę i myśli wokół pewnych spraw. Muszę powiedzieć Wam, że w wolnej chwili wpadam i podziwiam Wasze posty, nowe pomysły! Nie mogę żyć bez niektórych blogów - moich ulubionych :) i choć nie zostawiam śladu po tym, że byłam, przeczytałam i obejrzałam, że nie zostawiam komentarza to chcę żebyście wiedziały, że nie da się rozpocząć dnia bez kawy i sprawdzenia co u Was słychać :) to jest silniejsze ode mnie :) A tak z innej beczki to u mnie oczywiście zima! Strasznie szybko nas przywitała w tym roku :))) Chciałam jeszcze napisać, że za parę dni zapowiem moje pierwsze candy. Mam nadzieję, że nagroda będzie się podobać i przypadnie Wam do gustu :))

Pozdrawiam i ściskam Was cieplutko!

Kasia


Popularne posty