Świeczki, woski zapachowe i konkurs u Jagody

Czy lubicie w domu dodatki typu: świece, woski i olejki zapachowe, latarenki? Ja uwielbiam klimat jaki nadają wnętrzu! Świece palę niemal bez przerwy zwłaszcza w jesienne i zimowe wieczory. Tworzą piękne dekoracje i ten blask...
Bardzo przypadły mi do gustu świece i woski zapachowe firmy Yankee Candle. Są cudne :)
Moje ulubione zapachy: French Lavender, River Valley, Beach Walk, Soft Blanket, Kitchen Spice, Baby Powder i mój numer jeden - CLEAN COTTON  - zapach świeżo upranej, idealnie białej pościeli, odświeżający zapach morskiej bryzy, który przynosi znajomy zapach świeżości, powietrza i bezpieczeństwa. Cudny!





Cudownie jest w domku, na miękkiej kanapie z kubkiem gorącej herbaty i książką a zapalone świece tworzą niezapomniany klimat :)






Wspomniałam w tytule posta o konkursie u Jagody. Jagoda w ramach "Apetycznego-Projektu" organizuje konkurs - łazienka z perspektywy detalu. Ja zgłosiłam chęć udziału w nim i wysłałam już zdjęcie mojej łazienki. Was też zachęcam ;)




Życzę spokojnego i cieplutkiego tygodnia! Najlepiej takiego z dużą ilością słońca :))

Kasia 



Popularne posty