Tildowy strach na wróble i Madziowa sałatka.

W minionym tygodniu w wolnym czasie (a było go baaaaardzo mało) siedziałam nad strachem na wróble. Bardzo spodobał mi się ten w książce "Radosne dekoracje" i pomyślałam, że dobrze  byłoby mieć podobnego. Już wiosną "wyląduje" na moim balkonie i myślę, że będzie fajnym dopełnieniem dekoracji wśród roślin. Oto on:














I jeszcze mam dla Was przepis na sałatkę - pyszną i szybką. Nazwałam ją Madziowa, bo dostałam przepis od koleżanki o imieniu Magda.  Nie wiem czy tutaj zagląda, ale: "Madziu, jeszcze raz dziękuję!"

Madziowa sałatka:

1/2 lodowej sałaty
1 szklanka żurawiny suszonej
płatki migdałów - dwie  garści ;) uprażonych
1 ser feta (niebieski)
sos czosnkowy (jogurt + czosnek + przyprawa tzacyki)

Sałatkę układamy warstwami: sałata, żurawina, ser feta, sos czosnkowy, migdały i powtarzamy.



Spokojnej i pełnej kolorowych snów nocki życzę wszystkim! Dobranoc!

Popularne posty