Sos brokułowy z kurczakiem i coś na deser.

Nie poczyniłam ostatnio nic nowego, ślęczę cały czas nad serwetą i już dosłownie patrzeć na szydełko nie mogę :) Ale spokojnie, dam radę (tak myślę).
Moje Drogie mam przepis na pyszny sos brokułowy z kurczakiem i chciałabym się z Wami nim podzielić.

Sos brokułowy z kurczakiem.

1 pierś kurczaka
1 brokuł
2 cebule
1 ząbek czosnku
2 łyżki oleju
1/2 szklanki śmietany 18%
sól, pieprz
zielona pietruszka lub kolendra do posypania
1 opakowanie makaronu (jaki akurat macie w domku)

Posiekaj cebulę i czosnek, zeszklij na rozgrzanym oleju. Pierś kurczaka  umyj, osusz i pokrój w paski i dorzuć do cebuli, dorzuć czosnek. Mieszając, smaż około 15 minut, dopraw solą i pieprzem. Różyczki brokuł zblanszuj przez 2 minuty w osolonym wrzątku. Odcedź, dodaj do kurczaka. Wlej śmietanę, sól, pieprz i wymieszaj. Ugotuj makaron, odcedź i podawaj polany sosem i posypany pietruszką (ja ostatnio posypałam koprem włoskim - też było ok.) Oczywiście musiałam też, dorzucić coś od siebie i dodałam puszkę kukurydzy do sosu ;)









A na deser proponuję cynamonowe koperty z ananasem z mojego ulubionego ciasta francuskiego. Przepis znalazłam tutaj.




Palce lizać!

Popularne posty