Wyróżnienie.

Kilka dni temu spotkała mnie bardzo sympatyczna niespodzianka, otrzymałam wyróżnienie od 




Maciejko - ślicznie dziękuję! To bardzo miłe :))


Zasady obowiązujące w zabawie:
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób. 

Cała JA w telegraficznym skrócie:

1. Najważniejsza jest dla mnie rodzina.2. Czasami wydaje mi się, że jestem pomostem między szaleństwem a rozsądkiem. 3. Jestem asertywna i twórcza. 4. Niestety bywam czasami złośliwa. 5. Lubię gotować. 
6. Farbuję włosy. 7. Uwielbiam styl prowansalski i marzy mi się domek wiejski urządzony w tym klimacie. 

Pragnę wyróżnić następujące blogi:


Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim odwiedzającym, komentującym i tym którzy tylko obserwują mój blog :)

Na koniec coś dla oka i życzę wszystkim kolorowych snów :))



                               









Melduję, że parapetowy ogródeczek ma się bardzo dobrze :)













Popularne posty