Podaj dalej.

Ostatnio cierpiałam  na chroniczny brak czasu stąd moje zaniedbanie na blogu. Stęskniłam się za Wami bardzo, ale naprawdę uwieźcie mi nie wiedziałam w co mam najpierw ręce włożyć. Czasami tak bywa... Teraz muszę nadrobić zaległości blogowe, zajrzeć do Was, zobaczyć co nowego słychać i widać ;)))
Obiecuję poprawę a zacznę od zabawy "Podaj dalej", w której to wzięłam udział w styczniu u Gwinoic.

Zasady:


1. Musisz posiadać blog.
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie (może być kupiony).
4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Proszę pierwsze trzy osoby aby przesyłały chęć wzięcia w zabawie na mój adres: eliksirlab@wp.pl 

U mnie do przygarnięcia będą woreczki lniane z koronką, dla każdej z trzech osób po jednym. Oto on: 


A to są śliczności jakie przysłała mi  Gwinoic:




Ślicznie dziękuję!!

Zapraszam do zabawy :)


Popularne posty