Wielkanoc.

Wreszcie chwila dla siebie...wszystko prawie już gotowe, została mi tylko do zrobienia ryba po grecku i sałatka ale to za chwilkę. Teraz usiadłam z kubkiem kawy i chciałam Wam złożyć życzenia oraz pokazać kilka zdjęć z dekoracji wielkanocnych. Już myślałam, że nie zdążę nic więcej zrobić ale oczywiście nie byłabym sobą gdybym jeszcze czegoś nie uszyła i tak powstała taka oto dekoracja:




Wiadomo, że dla kur i kogucików najlepsza do siedzenia jest grzęda ale ja zrobiłam dla nich drabinę z gałęzi:



Siedzą sobie  i witają gości :))



I jeszcze kilka zdjęć:







Moja dzisiejsza zdobycz: lawenda :))



Kochani życzę Wam:

Świąt Wielkanocnych z marzeń i snów codziennych,
Jajka smacznego, kolorowego i odpowiednio ściętego,
Dyngusa mokrego, po pachy uradowanego i milutkiego,
Spokoju i  radości!



Popularne posty