Świąteczny klimat :)

Wszędzie widać już zbliżające się święta więc i  mnie pomaleńku udziela się atmosfera świąteczna ;) Ale naprawdę pomaleńku!













Nowy wianek na oknie kuchennym:


















Zapach pikantnego cynamonu unosi się po domu.



W ostatnim numerze "Weranda Country" znalazłam pomysł na bardzo fajny, taki od serca - prezent. Bardzo dobry dla kogoś, kogo chcielibyście zachęcić do kucharzenia.

Ciasteczkowy niezbędnik i przepis na Kruche gwiazdy:





Wsyp do słoika - warstwa pierwsza: 2 szklanki mąki wymieszanej z 2 łyżeczkami proszku do pieczenia - warstwa druga: szklankę brązowego cukru - warstwa trzecia: szklankę mąki z 2 łyżkami cukru waniliowego. Zakręć szczelnie słoik, przyczep do niego kolorowym sznurkiem lub wstążką łyżkę i foremkę oraz przepis:
Weź do pieczenia: - słoik- prezent, jajko, kostkę masła, 2 łyżki śmietany.
Do dużej miski wysyp mieszankę do słoika, dodaj pozostałe składniki. Zagnieć ciasto. Wyrób je i wstaw do lodówki na co najmniej pół godziny. Rozgrzej piekarnik do 180 stopni. Ciasto rozwałkuj na placki o grubości 3 mm. Powycinaj ciasteczka i ułóż na blaszce posmarowanej masłem.
Piecz przez 10-20 minut, aż będą brązowe. Kiedy ostygną, posyp cukrem pudrem. 






A to mój ostatni "tworek" - kamieniczka, oczywiście szyta ręcznie bo moja kochana maszyna odmówiła posłuszeństwa (małpa jedna!) 






Pozdrawiam wszystkich serdecznie o życzę spokojnej nocy :))) 

Kasia


Popularne posty