Wyniki Candy, wianek na drzwi i ciasteczka :)

W moim domku przygotowań świątecznych cd. :) Zrobiłam powitalny świąteczny wianek na drzwi  wejściowe:






Za pomocą  drutu  przytwierdziłam do wieńca ze słomy kilka iglastych gałązek, dodałam czerwone kokardki i szyszki. Te ostatnie spryskałam jeszcze sztucznym śniegiem dla nadania lodowego efektu ;) Można z powodzeniem do ozdoby użyć kawałki kory cynamonowej związane rafą, bombki, białe piórka, mandarynki z wbitymi goździkami albo suszone plastry pomarańczy, jabłuszek lub limonek :))




Wypróbowałam przepis na ciasteczka "Kruche gwiazdy" - przepis patrz tutaj. Polecam, wyszły naprawdę pyszne! Dla mnie pieczenie ciasteczek to nieodzowny element świąt. Od kilku lat gościły u nas pierniczki z przyprawami korzennymi, w tym roku królują  "Kruche gwiazdy". Ja do tego przepisu zamiast cukru waniliowego użyłam migdałowego :)







Moje kochane! Bardzo Wam dziękuję za tak liczne zainteresowanie  moim Candy, strasznie się cieszę, że zechciałyście wziąć w nim udział :) Witam przy okazji nowych obserwatorów mojego bloga :))) Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję!!
A teraz ogłaszam wyniki :) 

W drodze tradycyjnego losowania została wyłoniona:




pracownia garderoba
"Gratuluję rocznicy blogowania i życzę Ci samych twórczych i inspirujących postów.
A na losowanie candy piękną datę wybrałaś. Ustawiam się w kolejce z przyjemnością. Podlinkowane! :)"



Dominiko gratuluję i proszę o kontakt w sprawie wysyłki :)

Wszystkim zawiedzionym chciałabym powiedzieć, że już niebawem następne Candy! Bądźcie czujne i obserwujcie :)


Pozdrawiam wszystkich cieplutko!

Kasia


Popularne posty