Detal ma znaczenie :)

Chciałabym podzielić się z Wami szczęściem jakie mnie ostatnio spotkało :) Otóż wzięłam udział w konkursie fotograficznym "Detal ma znaczenie. Zobacz różnicę." Akcję przygotowała i prowadziła Agencja Reklamowa S4 na zlecenie Kimberly-Clark Europe Limited. Ekspertem akcji była Pani Małgorzata Andryszczyk stylistka programu telewizyjnego Dekoratornia.
Zadanie polegało na tym aby pokazać jak dekoracyjny papier Velvet odmienił naszą łazienkę. Taki mały detal a jednak ma znaczenie :)  Nowa linia papierów Velvet nosi nazwę "Atmosfera Natury".
W mojej łazience króluje lawenda, więc nie miałam problemu z wyborem papieru. Świetnie wkomponowała się do niej "Relaksująca Lawenda".
Wszystkie prace konkursowe możecie zobaczyć tutaj.
Na zakończenie tej akcji przeprowadzony został wernisaż podczas którego można było obejrzeć  prace laureatów oraz  została wręczona  nagroda główna :) Wernisaż odbył się w Soho Factory w budynku 73 w Warszawie.














Jak już się pewnie domyślacie, zostałam laureatką nagrody głównej :)) Bardzo ale to bardzo cieszę się z tej nagrody! Nie wierzyłam własnym oczom jak ogłoszono wyniki, prawie popłakałam się ze szczęścia ;)


Pamiętajcie: DETAL MA ZNACZENIE :) 

Kasia 




Popularne posty