Majówka w Słowackim Raju :)

W czasie długiego, majowego weekendu całą naszą rodzinką i znajomymi byliśmy w Słowackim Raju. Podziwialiśmy przecudne widoki, wąwozy, wodospady, skalne urwiska. Przeszliśmy mnóstwo kilometrów. Pokonywaliśmy potoki i (o zgrozo jak dla mnie!!) wielkie metalowe drabiny. Wszystkie zaplanowane trasy zostały zaliczone z czego jesteśmy strasznie dumni :))
 Byliśmy w wąwozach: Sucha Bela,  Sokolia Dolina. Widzieliśmy Zawojowy Wodospad, Wodospad Okienkowy, Wodospad Korytowy a krajobraz z Tomaszowskiego Widoku zapierał dech w piersiach, ja oczywiście podziwiałam go prawie w pozycji leżącej ;)) Wędrowaliśmy także przełomem Hornadu.
W czasie tego pobytu mieszkaliśmy w pensjonacie Anton klik. Gospodyni Pani Ewa to bardzo miła i sympatyczna osoba. Przygotowywała dla nas słowackie przysmaki i codziennie rano witała uśmiechem. Polecam gorąco to pełne ciepła i uroku miejsce.
Byliśmy także  w Parku Wodnym Besanova a wizyta w Wellness & Spa dostarczyła mi niepowtarzalnej atmosfery całkowitego odprężenia. Było bosko!

Pozdrawiam całą ekipę i Szanownego Pana Kierownika ;))))