Coraz bliżej święta!

Tak, tak coraz bliżej :) W domu mam już prawie wszystko gotowe. Na ten tydzień zaplanowałam pieczenie ciasteczek, zakup trwałych produktów spożywczych i prezentów.  Kupowanie świeżych produktów zostawiam na ostatnią chwilę. Zdecydowanie im wcześniej zaczynam przygotowania do Bożego Narodzenia, trzymam się planu w moim kalendarzu i przemyślanie dozuję sobie czynności tym lepiej się czuję i nie przeraża mnie myśl przygotowania kolacji wigilijnej na 12 osób. Oczywiście pamiętam o rozdzieleniu zadań i proszę  rodzinę o zrobienie tego w czym chcę być wyręczona i przy czym potrzebuję wsparcia. Nawet nie próbuję podołać wszystkiemu sama :) To chyba normalne, prawda?
 Teraz pokażę Wam troschę dekoracji świątecznych w moim domu:

















Z serii świątecznych zapachów zakupiłam sobie ostatnio "Śnieżny Dzień". Zapach cudny, lekki, przyjemny i świeży!



Dzisiaj postanowiłam do mojego świątecznego menu dodać jeszcze kisiel żurawinowy z pomarańczową nutą. Przepis znalazłam na blogu Kalinki. Kisiel wygląda apetycznie :) To bardzo fajny dodatek do deseru.

Pozdrawiam!
Kasia




Popularne posty