Serniczki z Oreo

Serniczki z Oreo są małe i niezwykle smaczne. Polubiłam je od razu, nie tylko za smak ale i za szybkość ich wykonania. Przepis znalazłam w internecie (lekko go zmodyfikowałam).


Serniczki z Oreo




Składniki:

- 19 ciastek Oreo
- 1/2 kg serka śmietankowego (ja użyłam Delfiko)
- 1/2 szklanki cukru
- 2 duże jajka
- 1/2 szklanki kwaśnej śmietany
- otarta skórka z cytryny 
- 4 kropelki ojejku śmietankowego 

Przygotowanie:

Ciasteczka pieczemy w papilotkach bądź w silikonowych foremkach na muffinki. Ja przygotowałam 14 sztuk. Do każdej foremki włożyć po jednym całym ciastku Oreo.
W misie, na średnich obrotach ucieramy serek, stopniowo dodając cukier. Następnie wmieszać olejek śmietankowy. Dodać jajka i krótko ubić, tylko do połączenia się składników. Dodać śmietanę i otartą skórkę z cytryny (pamiętamy aby wcześniej cytrynę wyparzyć). Dodać resztę (5 szt.) pokruszonych ciasteczek (możemy wsadzić je do torebki foliowej i potraktować wałkiem ). Wymieszać łyżką. Rozdzielić masę pomiędzy foremki. Piec ok. 28 minut, aż ser się zetnie, w piekarniku nagrzanym do 135C.
Po upieczeniu wystudzić i schłodzić w lodówce przynajmnej przez 3 godziny i dopiero wtedy obierać je z papilotek. 




Smacznego!

Kasia


Popularne posty